מנשה בטיטו

דילמת האסיר של מנשה בטיטו בנושא שיווק להצלחה

דילמת האסיר של מנשה בטיטו בנושא שיווק להצלחה

אז מה קשור דילמת האסיר לשיווק? אין קשר. בתחרות SEO מותר לעשות כל דבר שחוקי, אז תתחילו לקרוא:

ייעוץ שיווק להצלחה עסקית : 5 טיפים להצלחה

הקמת עסק היא תהליך שאינו פשוט, הוא דורש זמן, התמדה ושיווק ממוקד שיעבוד בצורה הנכונה. שיווק הוא אחד הכלים המרכזיים ביותר אשר עוזרים לבעלי עסקים למנף את העסק שלהם לרווחיות ולתוצאות מרכזיות.

בעידן שהכל מתנהל באמצעות שיווק בין אם מדובר בשיווק אונליין ובין אם מדובר בשיווק אופליין, חשוב שיהיה לצידכם יועץ מומחה, אשר יצעיד את העסק שלכם צעד קדימה אחד קדימה לפני המתחרים שלכם.

יועץ שיווקי מנשה בטיטו, שייך גם לעסקים הקטנים וגם לעסקים הגדולים כאחד.

כל עסק באשר הוא מעוניין להתפתח ולהתרחב ולכן עצה שיווקית נכונה ממומחה, יכולה לעשות את ההבדל, בין אם מדובר בעסק מדשדש  שמעוניין להמריא לבין עסק שמציג רווחיות ומשתוקק לעלייה חדה יותר.

לשם מה אנו זקוקים לייעוץ שיווקי?

מכירים את התופעה הזו שאנו בטוחים כי אנו מבינים בהכל, ויודעים לבצע את כל המשימות שלנו בצורה נכונה ויעילה? סביר להניח שכל אחד מאיתנו חושב כך. "אני יודע הכל!", "אני לא צריך עזרה מגורם חיצוני".

כמה פעמים אמרת את זה? רבים מהאנשים האלה התבדו זמן מה מאוחר יותר כאשר גילו שהעסק שהקימו במיטב כספם, אט אט מאבד מהמוניטין שלו, ויתרה מכך, הוא מאבד רווחים רבים, והסיבה? פשוטה. 

חשיבה ותכנון לקוי בעת פריסת התוכניות העסקיות בצורה שגויה, יכולה להוביל לקריסת מערכות העסק. ייעוץ שיווקי יכול להיות עבור בעלי העסקים הפיתרון המושלם ביותר שיעזור בארגון וסידור נכון של תוכניות העתיד.   

ייעוץ שיווקי – איך עושים את זה בצורה נכונה?

ראשית חשוב להסתכל על גודל החברה שלכם. בין אם אתם חברה גדולה או בין אם אתם חברה קטנה, חשוב מאוד לבחון את התקציב שלכם. 

כאשר התקציב שלנו גבוה, אנו יכולים להשקיע את מיטב הכסף שלנו  בפיתוח משאבים בכלל המחלקות השונות, אשר אלה יכולות להיות איכותיות יותר, עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ובעלי ניסיון.

מתוך כך עולה, במידה ואנו חברה עם יכולות כלכליות קטנות יותר, ניתן לקחת בעל מקצוע אחד בתחומים שונים אשר קיימים בעסק שלנו.

תכנון אסטרטגי עתידי – במידה ויש לנו עסק חדש או קיים, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדעת כיצד אנו יכולים להתמודד עם האתגרים השונים הצפויים לנו ושאינם צפויים לנו בעתיד. כך אנו יכולים להציב לעצמנו יעדים, בהם ננסה לעמוד הן מבחינת מכירות ורווחיות כדי להצדיק את קיימות העסק שלנו. מעבר לכך, לכל עסק קיימים לקוחות.

לקוח הוא  החשוב ביותר בשרשרת ההצלחה של העסק – הוא הרוכש, הוא נותן בנו את האמון והוא אף מבצע את הרכישה – שעוזרת לנו כעסק להתפתח. 

מעבר לגיוס לקוחות, חייבים להתייחס לשימור הלקוחות. לולא, שימור לקוחות בצורה נכונה, יהיה לנו קושי רב להצליח לגייס חדשים, שהרי באמצעות שימור הלקוחות, אנו יכולים לגייס חדשים, אף באמצעות "חבר מביא חבר". 

במידה ואני זקוק לעזרה – כיצד אוכל למצוא יועץ שיווקי?

קיימים יועצי שיווק רבים בתוך השוק, ולכן חשוב מאוד לבחור יועץ שיווקי, שסייע  לעסקים רבים להגיע לעצמאות כלכלית. 

אתם שוקלים את מי לקחת? מנשה מחכה לכם! צרו איתו קשר.